مطالعات راهبردی تبلیغات،بازاریابی،فروش و بهره برداری پروژه های ساختمانی

 

    یکی از مهمترین بخش های سرمایه گذاری در پروژه های ساختمانی، مدیریت تبلیغات، فروش و بهره برداری است که میتواند نقش موثری در بهره وری مالی آنها بویژه در مراکز تجاری، اداری، گردشگری، خدماتی و… ایجاد نماید. در این راستا بسته مطالعاتی زیر برای کارفرمایان طراحی شده تا بتواند پاسخگوی نیاز ایشان باشد:

 

    ۱- راهبردهای قیمت گذاری و تاکتیک های فروش (Pricing Strategy)

 

    • • بررسی ساختار هزینه ای پروژه و تعیین قیمت تمام شده هر بخش قابل واگذاری

 

    • • تعیین استراتژی قیمت گذاری

 

    • • بررسی مدلهای واگذاری در بخشهای مختلف پروژه بر اساس تحلیل های اقتصادی و واقعیت های بازار

 

    • • بررسی زمان های پیش فروش با توجه به شرایط پروژه و وضعیت منطقه

 

  • • برنامه ریزی و تعیین راهبردها، اهداف و تاکتیکهای واگذاری در هر دوره زمانی پیش فروش

 

 

    ۲- استراتژی های برندینگ و تبلیغات (Advertising & Branding Strategy)

 

    • • استراتژی زمان بندی تبلیغات، تمرکز و سیاست ها، ابزارها و بودجه بندی آن

 

    • • استراتژی پوزیشنینگ، روشهای تبلیغات

 

    • • تمرکز بر کمپین خبری گسترده، جذب سرمایه گذار و معرفی به جامعه هدف

 

    • • طراحی مراسم های رونمایی و بهره برداری متناسب با مخاطبان اصلی

 

    • • برنامه ریزی تبلیغات انبوه و همکاری با اتحادیه های مرتبط

 

  • • تبلیغات متمرکز بر جذب کسبه ها و برندهای معتبر

 

 

    ۳- سیاست های مدیریت بهره برداری (Operating Management)

 

    • • تدوین برنامه راهبردی بهره برداری

 

    • • راهکارهای افزایش پاخور و جذب مشتریان و گردش آنها در پروژه

 

  • • طراحی مدلهای مختلف بهره برداری و الزامات آن

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *